вторник, 13 сентября 2011 г.

ФЛЕШ-МОБ

 У блозі в Лілі відповіла на чужі питання флеш-мобу. От і попалась :)
"А можна я вам ще окремо напишу? ;) " - питає Ліля
Звичайно можна
Отже - кому цікаво - читайте :)
1. Чорне чи червоне? - чорне - елегантність і витонченість.
2. Полиця чи шухляда? - шухляда. Я люблю простір, якого у наших квартирах ой як не вистачає :(
3. Ранок чи вечір? І те, і інше. РАНОК - обожнюю прокидатись ранком повним сил, коли світить сонечко, пити свою каву з молоком. ВЕЧІР - я сова, і поки я весь день щось кручусь - ввечері на мене находить натхнення щось робити.
4. Фільм чи серіал? Фільми, хоча останнім часом люблю включати серіали онлайн - і щось робити руками :)
5. Слухавки чи колонки? ні те, ні інше. Більше люблю тишу і СКААААААЙП :) (без слухавок)

Якщо у вас є питання (не по "роботі") - питайте прямо тут і зараз :)

12 комментариев:

  1. О, то музики взагалі не любите?
    А щось скайп не люблю. Вічно він мені висне. Особливо зв'язок Україна-Канада жахливий. (((

    Дуже дякую! Так цікаво було відповіді почитати!

    І ще дуже дякую за поради. Додала в себе на блозі кніпочки "подобається-не подобається", правда англомовні: love it, like it, not bad. )))) Дякую за ідею!

    ОтветитьУдалить
  2. Я не люблю музики?! Та я музичну школу закінчила по класу фортепіано :). Але тишу люблю більше :)
    Ліля - а ти позвони прямо зараз - Freetany або Шпачинська - от і перевіримо звязок :) З Естонією і Нглією розмовляємо без проблем :)

    ОтветитьУдалить
  3. Ой, на жаль, я на роботі. Дзвонити можу хіба після української 10 вечора. От нині обов'язково спробую!

    ОтветитьУдалить
  4. ДЗвони - я вже тебе додала в скайпі :)

    ОтветитьУдалить
  5. Разобрала,с грехом пополам)))

    ОтветитьУдалить
  6. Танюш дуже цікаво було тебе почитати:)) І ще хотіла сказати що сьогодні я отримала твого листа, за що ще раз дуже дякую!!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Оля - а переводчик зачем? Я правда посмотрела, что русского у меня в блоге нету - потому что наверное сам блог на русском :) - ну можно отдельно на переводчик зайти - тут http://translate.google.com.ua/#
    Марія як отримала? Того, що поштою? Я ж вчора тільки вислала! :)

    ОтветитьУдалить
  8. Ну мабуть пошта в нас така швидка!!! Я особисто ще небачила так як адреса мамина, їй ближче до пошти ( я живу в центрі міста і моя пошта дальше розміщена і працівники там балувані до них треба їхати за листами, не дуже зручно, а мама живе в іншому районі де всі один одного знають , то коли приходить лист вони або телефонують їй або ж навіть додому носять :)) Так надійніше і гарантія що той лист не пропаде:)) я вже неможу дочекатись щоб їх побачити!!!! Мама казала там ще папірчик є :)).

    ОтветитьУдалить
  9. :)
    НУ лист в принципі не мав би пропасти - бо рекомендований.
    Як вже отримаєш на руки - то відпишись, будь-ласка в пості з розіграшем - щоб я бачила, хто отримав, а хто ще ні :)
    Дякую :)

    ОтветитьУдалить
  10. А зачем переводчик?)))Разобрала же!Дай вопросов?!Ничего не делаю,так хоть на вопросы отвечу)))

    ОтветитьУдалить
  11. Оля - ну держи свои вопросики (прости, что поздно - не было меня :))
    1. Где пропадаешь?
    2. Цветы или конфеты?
    3. Солнце или дождь?
    4. Вино или коньяк? (и не говори, что шампанское :))))
    5. Машина, поезд или самолет? А может на лошади?
    6. Дыроколы или машинка? Машинка обычная или электронная?

    ОтветитьУдалить
  12. Вот спасибо так спасибо!Ответила!

    ОтветитьУдалить